Milex: Za zatvorenými dverami IV

14:37


Kto si ešte pamätá na Zatvorené dvere? S hanbou som zistila, že poslednú časť našich hilarious správ som pridala pred vyše rokom ako novoročný špeciál... čo je dosť smutné. Pôvodne som sa chystala spraviť novoročný špeciál aj z tohto, no nejako som to do Silvestra nestihla a potom sa mi nechcelo a potom boli skúšky a zase sa mi nechcelo, takže nakoniec je to tu až teraz. Takisto nejde o prierez správ z celého roka 2016, ako som plánovala, lebo ich je veľmi veľa, skôr o prierez prvého polroka, snáď sa časom dostanem aj k ďalším. Okrem našich mám (ktoré, samozrejme, ľúbime!) sa dozviete aj o našich názoroch na politickú situáciu a ďalšie iné fenomény. Príjemnú zábavu, varovanie pred nadávkami, veľkým množstvom anglicizmov a samozrejme, nevhodnými narážkami na všetkých a všetko. Neberte nás vážne, ani my sa neberieme!



Alex: Aj ja
Alex: Akože aj ja nenávidím ľudí
Alex: Nie že aj ja som genderswag
Alex: Ale možno som
Mitchie: Si?
Mitchie: Máš pocit že si?
Alex: No neviem
Alex: Nerada nosím sukne a podprsenky, to určite niečo znamená


Mitchie: Môžem ísť na starvors aj keď som nevidela tie predtým?
Alex: Si aspoň prečítaj o čom boli
Mitchie: To je príliš veľa práce
Mitchie: Pôjdem na Kikirikí a pár vajec


Mitchie: Nehaj mňa
Alex: Sorko, Pitchie
Mitchie: Cruel
Alex: Nieee, veď si popitchie


Alex: Ty si moja fav Pitchie
Mitchie: Akoby si poznala ešte nejakú inú
Alex: Ale no veď som chcela kjut moment


Alex: Typical
Mitchie: Som typical piča?
Alex: Jj
Alex: Ale ily lebo aj ja som
Mitchie: Si veru
Mitchie: Nebudeme si klamať


Mitchie: Smrdím
Alex: Ďakujem, som rada že to viem
Mitchie: Nie je zač


Mitchie: Zajtra mám narodeniny a strávim ich doma, budem sa učiť
Alex: Aspoň budeš smart cookie
Alex: Či ako sa to hovorí
Mitchie: Smart brownie
Mitchie: Smart pumpkin pie
Alex: Smart krémeš


Alex: Nevieš čo ťa postretne
Mitchie: Mŕtvica


Alex: Pijem s matakom víno z plastových Star Wars pohárov
Mitchie: Pozdrav mataka
Mitchie: Povedz jej nech ťa prihlási do nejakého
Mitchie: Omg si tu googlim ako sa to volá
Mitchie: "when you're addicted to drugs institution" a za mnou stojí pán a pozerá mi na obrazovku
Alex: Klubu anonymných starwarholikov?


Mitchie: Zomrem
Alex: Aj ja
Mitchie: Ty nie
Alex: Ok, ja nie, len ty


Alex: Ani som si nevšimla že si to zle napísala
Alex: Veď vieš že mám poruchu
Mitchie: Áno, choď ku psychológovi
Mitchie: LID (letter ignoring disorder)
Alex: Volám sa Alex a ignorujem písenká (to bolo naschvál ok)
Mitchie: To bolo vtipné


Mitchie: Čo pozeráš?
Mitchie: Dúfam že nie Star Wars
Alex: Eh
Alex: Ale nie, na tumblr som
Mitchie: To ma potešilo, si na ceste k recovery


Mitchie: Práve som namiesto vďakabohu napísala
Mitchie: Vďakanohu
Alex: Vďakanohu že sa vždy nejaký skvelý typo objaví


Mitchie: Sniežik sa nám chumelí
Mitchie: Ale piču z toho lebo sa hneď na zemi roztopí


Mitchie: Neučme sa
Alex: Musíme sa
Alex: Budeme potom smart krémeše


Mitchie: Ani ja som to nemohla prestať počúvať, to je ako car crash
Alex: Raz narazíš a umrieš?
Mitchie: Nedá sa od toho odtrhnúť pozornosť
Alex: Aha


Mitchie: Bože jak som sa ožrala
Mitchie: Obžrala*
Alex: Teraz ti už nik neuverí


Mitchie: Však kľudne aj večer
Alex: Bro hovorí sa pokojne
Alex: Kľudne je čechizmus
Mitchie: Hovorí sa choď dopiče


Mitchie: Poďme sa opiť bro
Mitchie: Prečo ma ignoruješ bro
Mitchie: Myslíš že ja nemám city?


Alex: "vo vysielaní aj Olly Murs a Demi s lopatou" - Europa 2


Alex: A nevolaj ma aktivista ok
Alex: Ako vieš či som muž
Alex: Hovor mi aktivisto ok to je gender neutral
Mitchie: To mi inak v eseji vytkli
Mitchie: Som napísala sportsmen a tam bola poznámočka "and women?"


Alex: Prečo tú mačku nazvali he
Mitchie: Neviem, zvieratá nemajú právo si vyberať pronoun?
Alex: Presne, spýtali sa toho mačkoa či je to muž?
Mitchie: Toho mačkoa? TOHO?!
Alex: To je stredný rod pokiaľ viem
Mitchie: Aha tak pardon
Alex: Nikdy by som si nedovolila nazvať niekoho mužom predtým ako mi samo povedalo že je muž
Alex: Veď mám nejaký rešpekt


Mitchie: Bro, ktorá osobnosť ti to vyšla? ISFJ? ISTJ?
Alex: TVJMM


Mitchie: To je môj frajer
Mitchie: Tutor*
Mitchie: Autocorrect
Alex: Jebač*
Alex: Žiadny autocorrect
Mitchie: Ako zbalím tutora
Alex: Neviem, vlož mu do mailu sexy foto "náhodou"
Mitchie: Oops sorry. I have no idea how that nude got there ;-)
Mitchie: Oh shit, happened again. Some sort of virus probably!


Alex: Keď si ich predstavíš s penismi namiesto nosa, hneď sa odcrushuješ


Alex: Bro v piatok idem na twenty one pilots
Mitchie: Kam, do kulturáku?
Alex: Jj, predkapela Pavol Hammel
Mitchie: Tublatanka už bola zabookovaná či ako?
Alex: Jj že už Edovi robia predskokana
Mitchie: Ja som myslela že Edovi robia Drišľak? Či má dvoch?
Alex: Hej dvoch má, pridal teraz druhého
Mitchie: To dobre vybral, vynikne


Mitchie: Lol moja mama mi práve napísala že dostala príspevok na plyn vo výške 10 eur a že nemôže spať od vzrušenia


Alex: Bože ale jeden Liam Payne lookalike chodí na našu fakultu
Alex: A teraz tu stojí na chodbe a má taký maďarský prízvuk
Mitchie: Odfoť ho
Mitchie: Alebo si vypýtaj selfie
Alex: Ako sa to povie po maďarsky?
Alex: Szélfié
Alex: Ale už odchádza
Alex: Zakričím že sztój
Mitchie: Szkapem


Alex: A že ja #dnespijem
Mitchie: Tak aj ja som #dnespila a čo


Alex: Vieš čo, máme predmet že interpretácia umeleckého textu, úplná hovadina, proste analyzujeme básne a včera v nejakej bola veta kde bolo "tejto jari" a pýta sa učiteľka čo to môže znamenať... a ktosi že jar to je ako znovuzrodenie a neviem čo a učiteľka že "nie. to je tam len na to aby sa to rýmovalo s vari."


Mitchie: Som rada že aspoň s tebou sa môžem zasmiať na politickej situácii
Alex: Veď vieš že ja sa na všetkom zasmejem
Mitchie: Raz budem na niečo umierať a ti to poviem celá zdrvená a ty mi povieš niečo v zmysle "hahaha ty piča"
Alex: Presne a ty budeš rada že si z tohto sveta odišla s humorom
Mitchie: Nie, ty budeš rada že som odišla s humorom
Mitchie: Ale v skutočnosti odídem s plačom že tá necitlivá piča sa mi vysmieva


Mitchie: Skapem som bola na wc a prišli dáke trubky a jedna šla do kabínky a druhá sa pýta "do you want me to go outside?" "why?" "in case you... make a noise?"


Mitchie: "An interviewer sits down with a 6-year-old girl who was abused as a child and got adopted by a new family. The young girl has an attachment disorder, and calmly explains that she wants her family to die."
Mitchie: To si ty
Alex: Prečo, ja som predsa mierumilovná
Mitchie: Sure sure


Mitchie: Dnes mi supervisor hovoril ako stretol One Direction
Mitchie: A že jeden z nich drbol toho Irish one do gulí
Mitchie: Isto Louis lol
Mitchie: A že s nimi potom sedel v klube
Mitchie: Jak mi to vravel tak som z toho bola že omg oni sú skutoční čosi
Mitchie: Keby neboli slávni tak typickí fuckbois


Mitchie: Môžeš ísť so mnou do New Yorku
Alex: Už idem do Prešova
Alex: Nemôžem mať všetko


Alex: Som mŕtva úplne
Mitchie: Z čoho?
Alex: Zo života


Alex: Mi hovorí oponent že dobrá práca, ale strašne veľa gramatických chýb!
Alex: A ja že pls! Kde? Ukáž mi jednu!
Alex: (to som nepovedala)


Alex: Všetci moji kamaráti sú drbnutí
Mitchie: Všetci tvoji kamaráti sú drbnutí?
Mitchie: Myslíš obidvaja*


Mitchie: Kredenc je druhý dôvod prečo odchádzam zo Slovenska vždy


Mitchie: Už si dostala lóve?
Mitchie: Môžeš žiť na vysokej nóhe?
Mitchie: A z ulice sa dostať hóre?

You Might Also Like

2 comments

Recommended

Say YES to living away from home!

Čoskoro sa vraciam späť do Glasgowa a už niekoľko týždňov z toho mám mierny freak out hneď z niekoľkých dôvodov, ale to nie je podstatn...